Sunday, December 27, 2009

sekadar piggiran di hati....

salam..dah lame aku x coret2 kat laman aku nie..thank sha sbb ingtkan aku tentang de seri nie...ape yg nk aku coretkan sekadar luahan dari lubok hati kecil ini...diri nie pernah ade rase cinta..tp kini cinta 2 hilang ....mengapa cinta yg aku semai 5 thn berakhir dengan kesudahan yang sangat2 pilu..nape dalam cinta perlu ade kecurangan.perlu ade kekecewaan,kedustaan...aku x tau ape salah aku mgkin nie la suratan yang perlu aku terima....aku betol2 kecewa...kini aku tol2 sunyi..bnyak kenangan aku dan die...bila dok sorang2 kenangan 2 timbul serta merta....aku x tau mcm mane nk lupe kan semua 2...entah bila aku nk terima nie sbgai takdir aku....tuhan ku lupekan ingatan aku tentang kenangan itu...aku x sanggup dah terus begini.........

1 comment:

  1. Salam Lan...Akhirnye ko igt jugak kt blog ko ni ek,hehehehe.. Mmmmmh,aku bkn la pandai sgt bab2 bercinta ni sbb aku pun same je cm ko tapi tu la kite kene la teruskan hidup,yang dh lepas biarkan lepas..Nak masuk tahun br ni buatla semangat br..Mane tau thn 2010 tahun terbaik tuk ko,hehehehe...

    ReplyDelete